Magic: The Gathering (MTG) - klub hráčů
FAQ aneb tip na tento měsíc!
Je země (land) permanent? Odpověď zní ANO! Za permanent se dá dle oficiálních pravidel považovat jakákoliv karta, která je ve hře déle než jedno kolo. Tedy i země - avšak, jakkoliv je to podivné, země je jako permanent BEZBARVÁ! Pokud má tedy karta na abilitu například "Counter target spell unless its controller pays (1) for each blue permanent you control." (Spell Syphoon: Lorwyn), nelze za tyto permanenty považovat země!
Pravidla
Aktuální pravidla ke stažení zde naleznete v brzké době...